Friday, April 29, 2011

Mama ♥

Helloooo :) . hikhikhik , today mmg aku happy semacam lah kan ? sebab dapat jumpa mama , hehehe :D , YEAYYYY ! mama dah balik , sumpah rindu gila-gila ... HAHA ! Mama I love youuuu .. Anyway tadik masa dekat sekolah , aku tak sabar-sabar nak tunggu balik , sebab ayah ckp , mama datang amik , HAHAHA ! Mmg tak senang duduk lah td kan , asyik kira lagik berapa jam je nak balik .. Hehe ..


So , belajar pun tk focus sangat , hahahaha ! Sorry cikgu ! :) .. Bkn sekali saya tak fokus belajar , berkali-kali .. jgn marah daaaa :) ... Then , masa yg terakhir , masa Seni , perghhh ! Mmg aku malas lah kan ? kena buat apa tah , bkn aku buat , aku tk sabar-sabar nak tunggu balik .. Bila loceng bunyi je , apa lagik , cepat-cepat lah aku kemas barang masuk dalam beg , then tarik Sharifah , suruh keluar cepat sikit .. 


Masa tgh jalan tuh , aku asyik senyum je , dalam hati , "mama ada , mama ada , mama ada , mama ada , mama ada ," .. Hehehe , Aku asyik membebel je lah kat Sharifah , mesti dia peningkan dgr aku membebel .. HEHEHE :D .. Alaaa weh excited kot .. Lepas tuh Sara ckp , dia nmpk mak aku dalam kereta , apa lagik .. Cepat-cepat aku jalan , utk dptkan kepastian , bhahahaha ! *ayat , tudiaaaaa .. Sekali betul daaa , mama ada .. Hahaha , excited punya pasal , melompat-lompat aku time tuh , semua pandang .. Pehal korang tak pernah tgk org excited eh ? sakai nak mampos --' .. blablabla , LIKE I CARE LAH ?! 


*SHARIFAH NURSYAZANA BT SYED MOHD BASRI ! I'm soooo sorry , aku tinggalkan kau jalan sorang-sorang .. Sooooooooooooo , sorry kayy ?! Janji tak buat lagik , Haihhh , TASYOOO , TASYOOO .. 
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0