Saturday, March 12, 2011

XD

Hello ? Lama aku tak update kan ? Heeeeeee :D .... Exam lah , ahhhh akhirnyaaaa ! Habis jugak semalam .. Alhamdulillah :) Hope aku dapat markah baik ,, :) Amin ... Haaaaa ! Guys , korang tahu what ? sepanjang exam kan , aku asyik malang aje :'( .. Tak , aku asyik dapat kertas tak betul jer , ada yg tk cukup soalan , muka surat tak ada , soalan tunggang terbalik .. Oh tidak ... Pening aku ............. Tu lah malang kan ?? Haishh ...  Sedih betul ... Hmmm .. HORAYYYYYYYYYYYY !! Cuti sekolah ... yiepieeeeeeeeeeeeee .... :) HAHAHA , tp yg sedih nya homework , perghhhhhhhhh ! Mmg byk lah ... Haihhh igt baru nak relax kn kepala otak aku after exam , sekali homework hambik ! SEBAKUL SUDAAAA .. Padan muka aku ! 

Heyyy ! heyyy !! Heyyyy !! next week kan , HAHAHAHAHAHAHAHA ! birthday aku :) HAHAHAHAH , haihhh *birthday lg seminggu nak kecoh ,, :D well :) ... Eiyyyyyyyy best nyo ........... Hmmm ... Apa lah hadiah yg paling special aku dapat eh ? apa ? apa ? apa ? Aku nakkk :( .. Heeee , tah lah idk ...... Ehhh , aku nak tgk lah siapa org pertama wish kat aku , *phone .. HAHAHAHA ! Best nye , best nye , best nye :') .........

Guys ........ :'( .. Aku kan , huaaaaaaaaaaaaa *nangiskuatkuat ......... Jeles tgk org couple '________' .. Tk ada lah semalam aku baca blog kwn2 aku , yekkk semua kat blog dorang ada cerita pasal bf dorang , gambar bf dorang :( ... Aku ?! Tak ada .... Tp tu lah masalahnya kan ? lelaki tah pape tah , lagi2 babi goreng (*my ex) , since dia break dgn aku kan ?! Aku mcm dah tak ada nawaitu nak couple dah do , ini semua pasal dia !!!!!!!! Bodoh punya babi goreng , hambik kau , dpt nama gelaran , terbaik punya .. Geram aku , lepas tuh dah lah hari2 menghadap muka dia kat sekolah , ya allah tension kepala hotak aku ! Dia sedap2 , dating , gelak huahua depan aku , bongok ! Eiyyyy !!!  Tgk lah dia , kalau 2 tahun aku tak ada bf , semua salah dia !!!! Oh bf , bila aku dapat ?! ntahlah ...   
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0