Sunday, February 13, 2011

SAAT TERAKHIR ...........

Title , tak boleh jiwang lagik ke ? alaaaa , sekali sekala aku menjiwang kan diri aku , tak apa .. :) HAHA , okay okay ini just luahan hati aku aje , terpulang lah korang ckp aku minah jiwang ke , apa ker ..  HEHE , Okay guys , korang suka kan bila someone yg kita rapat , kita kenal , sayang kan kita .. Kita rasa diri kita dihargai gila babeng aa en ?! Tipu lah kalau ada yg kata tak suka ,.. Semua org impikan perasaan mcm tuh ohh .. Espicially girl .. HAHA ! Okay kata kan lah dkt sekolah , korang ada sorang kawan yg korang baru kenal dia tk kisah lah boy or girl ... Korang rasa happy bila dekat dgn dia , korang rasa senang sangat dengan dia .. Kalau ada apa-apa , korang dengan dia jer and the same time bila korang susah dia ada dgn korang , bila korang rasa diri korang down gila-gila , korang tak sedar yg dia support korang ... Tapi dia still support korang dari belakang ... 


One day , dia tak datang sekolah seminggu . korang rasa diri korang lain sangat , rasa nothing bila tak ada dia ... Korang tertanya-tanya diri korang , apesal dia tak datang and apesal dia tak inform kat korang pape , mesti korang kecewa , tension .. ye lah , dah lah tak dtg seminggu then tak inform pape kat korang , kata kawan ..... Tetiba korang dapat tahu , yg dia tgh sakit . Mesti korang tertanya-tanya kan ? apesal dia tak bagitahu korang ? rite ? korang rasa terkilan dgn perangai dia .. tapi tak boleh nak salah kan dia jugak , maybe dia sakit teruk , sampai tak boleh nak inform kat siapa2 , yess korang kena faham ... jgn melenting tak tentu pasal .. 

Dalam beberapa minggu macam tuh , korang dapat call dari dia , time tu perasaan jgn ckp lah , dah mcm rojak buah kan ? HAHAHA , korang rasa happy gila babeng aa dia call , tapi korang tak tahu yg call tuh adalah yg terakhir dari dia , kali terakhir korang ckp dgn dia ,  tanpa korang sedar .... Then dalam beberapa minit mcm tuh , korang dah tak dgr suara dia lagi , perasaan time tuh dah berubah dari happy menjadi resah .. Dalam kepala otak tu , dah fikir yg bukan-bukan , korang tak mintak dia datang sendiri , gila stress lah kan .  After that , korang decide korang nak pegy hospital melawat dia ... Then sampai-sampai jer , korang dapat tahu , yg dia dah tak ada ! Last pesanan dia , "Saya terlalu sayangkan awak , kalau boleh saya tak nak tengok awak down , bad mood , sedih , kalau boleh jugak saya nak biar ,  saya yg rasa semua tuh , bukan awak ... Tapi nanti bila saya dah tak ada ?  Saya nak awak ingat saya dalam hari-hari awak ....."  Korang rasa sedih tak bila dia ckp mcm tuh , before this korang tak tahu yg dia selalu support korang , just korang jer yg tak tahu , yeee mmg korang close gila , tp korang tak tahu yg dia sebaik tuu ... 

Cuba korang fikir ? masa dia hidup korang ada bahagia kan dia ? ada korang senang kan dia ? ada korang hargai dia ? Ada ?? Tapi bila dia dah tak ada , korang baru terkilan dgn perangai korang , maybe korang tak perasan yg selama ni korang sakitkan hati dia , tapi dia tak pernah tumjuk rasa sedih , kecewa dia bila korang marah dia ... Dia selalu senyum , tak kisah lah sedih , kecewa , sakit , dia mesti senyum ... Dia tak akan tunjuk kat korang ... Mesti time tuh korang nak sumpah seranah diri korang kan ? Apesal bodoh sangat aku tak hargai dia ... So , better kita hargai kawan-kawan kita , tak kisah if dia bodoh ke , cacat ke , kita kena hargai dia , kita ada kekurangan kita ada kelebihan , dia ada kekurangan dia ada kelebihan ... So kita semua sama ... So please , jangan sia-sia kan org yg telah hargai kita .. 

HAHA , panjang pulak lah aku membebel kat sini , thanks mana yg baca sampai habis , thank sangat ,, guys tetiba kan aku rasa dihargai gila babeng :) thanks again :) .. HEHE , In fact , maybe benda ni ada jd dikalangan korang kan ? :) , err ni just luahan hati aku aje .. HEHEHE ...   
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0