Friday, February 18, 2011

Sungguh Sedih :'(

Lama kan aku tak update ? HEHEHE :D Biasaaaaa bro .. Sajaaaaaaaaaaaaaaaaa hilangkan diri , tidak salah bukan ? HEHEH , Anyway aku nak cerita sikit pasal tadik , aku tak tahu lah sama ada org pandang , perasan or apa2 jadah je lah kan , Whatever , aku tak pedeuli , HAHAHAHA ! Tapi , aku yg menanggung penderitaan tuhh , :'( Kesian tak kat aku ? kesian tak ?  cakap lah kesian !!!!!!!!!!!!! :) ,,  okay aku dah mula merepek , Sorry , . Haaa tadik time PJ , tetiba pulak turun then pegy padang , aku pon dgn blur2 tuh pegy je lahh , aku pandang aje apa yg dorang buat kt tgh2 padang tuh , actually aku mcm nampak , MR.S but tk sure tu dia ke siapa , sebab serious jauh gilaaaaaaaaaaaaaaa , tp mcm dia .. HAHAHA :) kalau you perasan ada budak pakai seluar warna kelabu , tu lah i :) , i sorang jer kot kat padang tuh pakai seluar warna tuh ,  .. HAHA , *nak jugak cakap ... HAHAHAHA ! Okay , okay then sampai2 jer tgh padang tuh , ke-bluran aku semakin bertambah sebab !!! Ada dua awek cun yg tgh ckp dgn kwn2 aku , phewittt ! awek ;D , HAHAHA , actually dia cikgu PJ kitaorg , opss silap , cikgu yg mengajar kitaorang selama , satu hari :) HAHA , aku igt lamaaaaaa :) , okay okay , then dia buat lah mcm2 game , aku pon main je lahh , Nama cikgu tuh tak silap aku Cikgu Nor and Cikgu Eira kot tah apa tah , bunyi Ra-Ra-Ra- aa belakang dia , ada satu game ni aku tak tahu lah mcm mana nak main sebenarnya , pura2 tahu sebenarnyaa , HAHAHA , aku ikut je lah apa yg mereka buat tgh2 padang tuh , then last main bola baling , HAHA ! kelakar kott , tah lahh sedih , sakit , all lahh :( , aku yg rasa ... Korang tahu what ? aku dah ckp kot kat cikgu tuh jgn baling lagik bola tuh kat aku , dia pegy baling then"sappppppppp ! gedebushhh ! ahhhhhh .." kena lah  mata aku , perghhh ! lebam kott sekarang , HAHAHA , kesian kan aku ? haishh , cikgu tuh dah sorry , sorry kat aku .. Dah boleh nyanyi lagu , Super Junior . Sorry , sorry , sorry , HAHAHA ! but Im cool , HAHAA !! Haihh kesian aku tgk cikgu tuh mcm bersalah pulak , but aku okay jer kott , HEHEHE ... 
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0