Tuesday, December 28, 2010

Life must go on !

Yess , life must go on ! HAHAHA ! aku ada azam baru tahun depan , aku nak berubah ! berubah apa ? mesti lah jadik yg lagi baik , jadi lebih matang , tak kn still nk jadik budak-budak kott , haihh ! ape lahhh ... hmm aku dah tak nak tinggal sembahyang , aku dah tak nak malas-malas lagik and one  more thing , aku tak nak puppy love . Boring ): tu lahh azam aku next year , by the way lagi berapa hari jer dah 2011 wow , aku semakin hari , semakin membesar , OMG OMG OMG ! susah nyer cabaran menjadi orang besar , BHAHAHAHA , ye lahhh ... betul ape ! heheh .. hmmmm dah nak masuk sekolah , then bermulah kehidupan aku mcm bulan 1 tuh , terus menerus tidak dipedulikan , haihh , sedih kan dgn hidup aku ? BHAHAHA ! memang pon ! tapi nak buat mcm mana , kena lah bersyukur kan ? and teruskan hidup , biar lah org tak peduli rite ? janji family aku care lagik pasal aku pon dah cukup , pelik lahh , ada manusia mcm tuh eh , layan sesama sendiri ? hmmm menderita ohh aku hampir setahun , harap-harap penderitaan ni , its over !!! next year , HAHAHA , penat lahh weyy , jadi tunggul hari-hari , baik jadik org gila betul takkk ? hmmm , ape yg aku boleh buat just doa 'mereka' berubah menjadi yg lebih baik , kan ? kan ? kan ? :) ape lagi eh ? tu jer lah kot , story ? dah tak de ! hahaha ! haihh lately aku busy sikit lahhh ! busy gilaaa , hahhh , sampai kan phone aku pon entah kat mana , check jer phone byk gila msg masuk , byk gila miscall , HAHAH , mlas aa pegang phone , nnt credit aku habis , sebab ... text org lahhh , padahal baru jer aku topup , tak sampai berapa jam , dah habis , tak nak aa , nak berjimat-cermat , kalau kcemasan , mcm mana ? tak de credit nak call org mcm mana kan ? bahaya , bahaya , bahaya , ! AHAHAHAHA ! haaaa , aku nak kemas bilik aku yg dah mcm zoo negara malaysia , haihhh , dah berapa minggu dah aku tak tidur dlm tuh , HAHAHA ! oke adios amigos !
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0