Tuesday, December 07, 2010

Holiday Time !

HAHA ! Sabtu ni family aku plan nk pegy holiday ! yiehuu , HAHAHA , alaaa dkt2 sini jer .. tak de pegy jauh2 pon , err btw , pegy Port Dickson jer , port dickson pon , port dickson laa en ? janji holiday , HOHO ! aku on jer .. alaaa , balik shah alam Isnin ! oh no ! lama nyer , Aiyooo .. hmmm -,- tak dpt lahh aku nk blogging kan ? kan ? kan ? :'( ohh rindu nyer kau blog ! 
heeee , haihh hr ni dh hr Selasa , lagik brp hari jer , then aku belum kemas lagik baju sebenarnyer , HAHA ! bagos en aku ? aku memang kalau nk pegy mana2 suka kemas barang LAST MINUTE ! heee , habit kot , wahhh ! Habit ? HAHA ! ape-ape jelah ! anyway , sudah tiba nyer masa untuk pegy beli barang SEKOLAH !!!! oh no ! sekejap jer , ahhh ! damn '_____'
aku malas aa nk pikir pasal sekolah next year ! next year aku dh kene start study , oh no ! class guitar aku tahh ke mane , tuisyen aku pon tahh ke mane , better aku stop dulu class guitar , focus belajar dulu aa , then 2012 aku dh PMR ! Ohmygod
sekejap jer aku dah besar en ?! Aiyoo , then lagik aa scary , SPM ! uuuu mak aiii , takott den ! study OHH study ! 
nnt kalau aku tak belajar betul2 mama ngn ayah mula lah membebel-bebel ! akuuuuuuuuuuuuuuu jugak yg jadik MANGSA , hmmm :'( then tak de aa aku hari2 on facebook , update blog ! HAHAHA ! toooooooooo busy with book , then next year boyfriend aku , BUKU lahh ., :') hehehe , HAHAHA ! ehh dah lari tajuk ni , HAHAHAHA ! 

Back to the story , HAHA ! yeah tak ramai pon yg pegy Holiday ni , aku ngn family aku je aa , kalau tak dlm perancangan , raaaaaaaaamai org yg pegy sepatut nyer , tapi yg lain ade aa masalah-masalah tertentu , KATANYA ! tk jadi aa pegy , haiyoo , boring nyer , hmmm , alaa tk pe lahh , insy-Allah next year sape tahu , dpt holiday ramai2 kan ? kan ? kan ? HEHE :')       
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0