Friday, December 17, 2010

Hari-hari ada jer benda yang shit dalam hidup aku !

Ya allah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sakit nyer hati ! hari ni , ada 2 benda shit yg jadik kat aku ! firstly , eh btw , semua benda ni jadik , dekat facebook ! okayy okayy .. ade sekor mamat ni , aku tak tahu lah dia ni tak faham bahasa melayu ke pe ker kan , tak habis2 nak ajak aku keluar temankan dia makan lah mende lahh ! hotak dia , igt aku ape BITCH ? nak keluar dgn lelaki entah sape2 aku tak kenal , then aku ckp lah aku tanak kan , tahu ape ? dia paksa2 aku ! shit tak ?? then marah2 , ape benda ni ! org tak nak , tak nak lah kan , apelah bodoh sangat ! tuhan bagi kau otak , kau fikir lah , aku ni budak2 lagik ! bawah umur ! kau tu dah tua !!!! alahai tu pon nak kene ajar ! last-last aku bengang aku block dia terus ! hambik kau !! padan muka kau ! sakit aty aku ohh ! mcm babun jer perangai ! Then yang kedua , sekor lagik , alahai , nak ceramah2 aku pulak , sakit telinga aku ! eehhh , suka hati aku lah aku nak buat apa , asalkan benda tu , tak salah di sisi agama islam kan ? yg dia kecoh , heboh sangat , kenapa ? dia mati eh ?? kalau aku buat apa2 benda jelahh kan, sumpah aku ckp ! aku benci budak2 kat fb (yg x sama sekolah , aku tak kenal) mcm sial jer perangai duhh ! sibuk nak complain pasal org , sibuk nak judge org ! okay org lain tu , aku tgk gambar , semua benda nak terkeluar , aku tgk lagik ramai org sokong , puji adalah .. yg aku ni , tak de pape pon , asal sibuk2 nak ceramah2 aku , fed up ! semua benda aku buat ! semua salah ! org lain tu , lagik teruk dari aku ! semua nak judge , semua nak kutuk , ape masalah korang ?! Aku tak kacau dorang dah lahh ! Lepas tu , kalau org taubat , pakai tudung , tutup sini , tutup sana . korang complain jugak ! mende korang nak duh ? org tak taubat kau nak complain org dah taubat kau nak complain jugak , kalau complain benda bagus , tak pelah , ni kau perli , kau kata , ambui dah taubat ke ? dah alim pulak ? apesal bodoh sangat korang ni ? tak paham aku ! sakit mata , sakit jiwa , sakit otak tgk org mcm ni ! KAKI COMPLAIN ! semua tak kena !!! ni baru jadik org biasa ! kalau artis tu ? lagik kesian , mcm mana dorang boleh sabar kan ? kalau aku lah kan ?? Tak   sampai sebulan , gila dah kot ! HAHAHAHAHAHA ! anyway , bila aku bukak fb , sakit hati duh , mcm nak delete jer , buat account baru ! lagi senang !!! nanti aa ....
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0