Tuesday, November 30, 2010

Sebab-sebab aku tak nak ade boyfriend :)

HOHO ! korang mesti pelik kan asal tetibe jer topik ni yg aku nak cerita ! HAHAHAHAH ! okay okay , mcm ni , ape korang rasa (girls) if another girl like pic boyf  korang   , like wall status dia , comment , (facebook) mesti rasa mcm nak bunuh2 jer kan that 'BETINA' *jgn harap aku nak panggil 'PEREMPUAN' kan ? kan ? haaaaaaaaaa , that why aku malas nak couple ! and sakit hati jer duh , oh , lelaki buat mcm tu boleh pulak kan ? perempuan buat ?? tak boleh ? bagos gilaaa lelaki ni kan ? sakit hati jer aku , hishh , tak sukaaa ! kalau jadik kt aku lah kan ?? tahu mende aku buat ?? aku toreh2 bijik mata betina tuh , aku kikis-kikis kuku dia ! biar sampai reput ! BHAHAHAHAHA *jahat gila aku ?! betul , sakit hati duh gedik nak dgn boyf org ! 

eh , eh , control2 .. jgn emo gilaaa , bkn jadik pon kat aku ! sebab ............. aku tak de bf ! BHAHAHAHAHAHAHA ! :)) aku decide , nk single ! btw , im still young rite ?! tak de masa semua tuu ! *ye ye jer aku ni , :) eh , trust me :D 
no lah aku tengok couple2 yg gadoh2 sebab mende2 ni , mcm bengap jer ! HAHAHAHAH ! ahh yg penting aku ta kan rasa mende tuhh ! yeahhh ! eh aku kan setia kat S .. SIWON LAHHHH ! 


 okay enough ! HAHAHAH ! satu sebab jer kot , title kat atas mcm ade seribu sebab ! BHAHAHAHA , gilaaa dah aku , semakin gilaaa dan sewel sekarang ! haaa , one more story about my parents ! hishh bengang jer , hari ni , half day aku kena kurung dlm bilik ! ahhhhh , reason tahu mende ? if aku keluar dr bilk then aku keluar rumah without permission then , dh lah tak dibenarkan , plus keluar dgn lelaki ! heloooo ! ape jadah nyer aku nak buat mcm tuh ! duit and transport  pon tarak !
gilaaa , lagik pon aku , tak berani ohh ! soramm -,-  *nogori ... 

okay lalalala , dh biasa dah kena marah ! haaa ! todayy siwon again ! HAHAHA OH MY LADY ! haha , comel ohh siwon ! almaklum aa laki sape , laki aku kan ?! HAHAHAH eh , biar lah aku nak berangan , sekali sekala , daripada berangan tu lah boleh jadik knyataan tau ! :) the true love , TASYOOO :D    
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0