Tuesday, November 16, 2010

OMG ! OMG ! OMG !

ya allah , this week rmai gile org sakitkan hati aku ! especially lelaki ... non stop .. ape kene aku ni weyy ??!! okay and then mcm2 masalah dtg .. lepas 1 , 1 .. masalah yg ni tk selesai lg , masalah yg tu dtg .. mcm2 .. oh god , please stop to test me ! aku tk boleh nk teruskan .. im really2 fad up with this ! okay , aku cuba yakinkan diri aku sendiri yang ni hanya ujian allah , mungkin allah nk uji atau mengajar aku apa itu dan bagaimana erti kehidupan yang sebenar-benarnye . mugkin ......  maybe selama ni aku tak sedar yg aku pernah sakitkan hati ramai orang , mungkin .. cuma aku je yg tk sedar2 .. maybe dgn cara ni allah nk sedarkan aku ?!? aku tk tahu , itu cuma anggapan aku jer , sebab aku nk sedapkan hati aku sendiri . aku tk nk tension sgt , migrain dibuatnyer .. then mesti ade hikmah kan semua ni ??! and utk aku tk mudah percayakan org just dgn janji2 dorang yg ntah ape-ape ... tk pe , ni cuma ujian .. aku hanya mampu berdoa dan tawakal , okay ! aku cuba teruskan dgn ujian ni , tp cuba dn slow2 ,, insy-Allah aku jumpa jln utk selesaikan satu per satu , because Allah is always by your side , insy-Allah your fine your way ! - Maher Zain :)
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0