Tuesday, November 23, 2010

mood dah ntah apa-apa dah ni .

mood ohh mood ! kenapa lah dah jadi entah ape-ape dah sekarang .. btw aku nk ckp .. yg hari ni .. pecah rekod sejarah hidup aku lah en , aku bangun tidur lambat ! dalam pukul 11:40 macam tu , '_________' ahhh , sengal en ?! HAHAHA , then aku bangun2 jer tido .. kepala aku rasa mcm baru lepas kena putar . BHAHAHAHA .. mcm bangang jer ohh ... and plus aku mandi lambat hari ni .. what the fuck ?! HAHAHA ahhh biar aa ... haaaa .. btw .. semalam en ? HAHAHAHA , aku chatting dgn suffee kt fb BHAHAHA ,, alaaahh tu as usual lah en , tak dia ajak aku pegy sekolah hari ni, eh ayat dia tulis ajak ker ? ahhh pape je aa en , haaaa .. tp aku tk pegy ohh . credit aku !!!!!!!!!!!!!! tinggal o.oo sen jer .. ni semua pasal .. ahhhh ade sekor beruk mne entah yg text aku . dh aa mahal .. haishh aku bukan buat youthclub pun .. shit betul aa beruk tu ..haaaa , back to the story , BHAHAHA .. kesian aku en ?? nak bagitahu ! credit lak tarak ! HAHAHA .. eh .. btw en .. dah 3 hari tak keluar rumah macam ngek jer ohh .. BHAHAHA .. ahhh whatevaaa aa ... HAHA ! 


korang , aku tak faham aa ape kena lah  makhluk2 kt FACEBOOK tu , aku ckp tak payah nak IM CHAT dgn aku .. dorang tak fham bhasa aa .. nak , comment jer lahh .. aduhh !!! bengkek jer .. dah tu kata aku , sombong , kerek ,, ahhh mcm2 aa .. dh tahu aku ckp mcm tu , tak payah lah add BODOH ! bkn ape ohh , mcm kimak jer kadang2 dorang tanya , ade yg tetibe ckp . hi jom kple .. sial gila ayat dia .. aku tak nak ! tak faham ke .. aku nk chat ngn orang yang selalu chat dgn aku ! dh orang2 tu jer aa ,, ni tak faham2 bahasa melayu ! panas aa aku en ?! sekarang aku rasa dah mcm fed up nk bukak facebook .. mcm taik jer ! haihhh ... '____________' .. boring .. boring , boring , aa mcm ni .. tak sukaaaaaaaaaaa .. okay ! aku dh nekad aku mals and aku tanak bukak facebook dah ... mcm taik jer ! minta kple aa , ape aa ..shit , shit , shit .. ahhhhhhh aku dah mula aa ckp mcm ni , semakin lama aku bukak fb , semakin aku bengang tahap gaban weiyhhh !
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0