Saturday, November 13, 2010

Family Day at Bukit Cerakah

huarghhh !! ngantok nyer , plus penat .. baru jer balik dr bukit cerakah and subang parade .. pergi bukit cerakah sebab , ade family day , office ayh yg buat .. ahhhhhhhh .. tak best langsung .. boring gila .. tp byk capture gambar ,, hahah .. nanti tgk kat fb aku k ?? tp belum upload kt camera nikon punya lg , dlm camera tu lagi byk gambar , nnt2 aa .. if aku senang2 , bertenang2 , aku upload k ;D 
then aku jumpa pet sis aku Syameera :) rupa2 nyer parents aku ngn parents dia knl , kwn2 aa jgk .. hahah .. 

kitaorang sampai dlm pkul 8 lebih mcm tu . then tunggu aa dlm 9 lebih , tk jgk masuk dlm taman tu ,, aku tgk muka ayh dh semacam , then nasib ade uncle khairul , dia bawa hilux dia . then aku ngn ayh naik hilux .. ddk blkg .. haha .. aku sorang jer perempuan ddk belakang tu , semua pandang ! biar aa .. tp kan time naik hilux , then ddk kt belakang tu , rasa mcm kt thailand ohh .. hahaha ..loser aa .. tp yg best , byk gambar aku ,, hihihihi .. 

yes bulan 12 ni Trip To Port Dickson pulak  , dgn nenek teh and tok teh .. wahh tak sbar2 .. then bulan 12 ni ,, aku asyik holiday jer !! best aa .. tak sabar2 nk pegi ..  and insy-Allah ,kalau tk de ape2 program , aku ngn family akn pergi sabah or sarawak , if rezeki lebih aa time tuu ,, yeyey !! holiday lagiiiiii
suka-suka :) xoxo
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0