Monday, November 08, 2010

Aku Tak Akan Pergi Bukit Cerakah

eleh , menagada2 ohh ... menyampah pulak aku !! aku main-main jer kot pasal nak buat jamuan kelas aku , aku saje2 jer ckp buat kat sacc .. then fara , tiba2 nak touching apehal ohh .. menyampah sial .. macam babi jer perangai .. haihh !!! okay fine korang nak sangat pergi bukit cerakah tu kan ,, haaa pergi lah .. tak heran pun !! ingat aku hadap sangat ?? tak ada makna nyer !! dalam mimpi .. gedik doh !! urghhh meluat aku ,, then tiba2 nak bengang2 lah , touching2 lah .. macam bebudak jer perangai .. padahal dah sekolah menengah .. heyy !! fikir guna lah kepala hotak!! jangan nak ikut sesedap oren jer nak bengang2 .. hishh .. menyampah ohh !! oh killing me !! and esok kena hadap lagi muka dia kat sekolah .. lagi lah menyampah .. aduyaiii -.- stress lah macam ni !!! damn .....
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0